Connect with us

Selebriti

Kantoi Lagi, Isteri Kepada Suami Yang Ada Hubungan Sulit Dengan Pelakon Alya Iman Dedahkan Sesuatu Yang Amat Memalukan

Published

on

Isteri kepada bekas teman lelaki pelakon Alya Iman iaitu Penny Salman mendakwa dia tidak menyedari kecurangan yang dilakukan suaminya yang merupakan seorang ahli perniagaan.

Ketika dihubungi Gempak, Penny mendakwa, dia dan suami hidup bahagia tanpa bergaduh selama sembilan tahun bersama dua orang cahaya mata.

“Alhamdulillah, saya dapat tahu tentang ini daripada kawan saya. Saya ingatkan saya wanita paling bahagia tapi kebahagiaan itu tercalar selepas Alya muncul.

“Sepanjang sembilan tahun perkahwinan, kami tak pernah gaduh dan suami saya tak pernah curang. Allah itu tak akan jadikan sesuatu tanpa sebab dan hikmah.

“Allah juga yang gerakkan hati saya untuk bagitahu hal sebenar supaya saya jadi lebih semangat dan kuat di masa depan,” dakwanya.

Dakwa Penny lagi, hari pertama berjumpa dengan suaminya, Alya masih ada hubungan dengan seorang pelakon dan tinggal serumah.

Sejurus keluar dari rumah tersebut, Penny mendakwa Alya menyuruh suaminya menyewa sebuah apartment dan membeli barangan mewah malah mereka sudah merancang untuk berkahwin.

“Macam mana dia boleh mampu ada semua barang mewah sedangkan dia baru berlakon? Saya ada semua gambar cuma sikit saja yang ditunjuk.

“Dia gunakan kisah sedih untuk membuatkan orang berasa simpati. Suami saya berasa kasihan, dia pulak pandai berlakon.

“Suami saya ada sewakan sebuah apartment untuk dia tinggal di Ampang sebelum ini.

“Suami saya pun dah lamar dia dengan sebentuk cincin dan merancang untuk berkahwin. Tapi dalam masa sama, dia ada menjalinkan hubungan dengan lelaki lain.

“Suami saya dah putuskan hubungan mereka pada bulan Jun lalu,” dakwa suri rumah sepenuh masa ini.

Dakwa Penny lagi, Alya sering berkunjung dan menempel di pejabat suaminya tanpa berasa malu walapun dipandang pekerja-pekerja lain.

“Alya setiap hari bertenggek dekat pejabat suami saya. Patutlah suami saya tak benarkan saya datang.

PERGI KELAB MALAM, TUDUNG ‘TERBANG’

“Pernah Alya bawa kawan-kawan dia datang makan di restoran suami saya tanpa membayar. Dia masukkan dalam bil bawah akaun suami saya.

“Tak cukup dengan itu, Alya pernah juga pergi kelab malam siap buka tudunglah,” dakwanya lagi.

Dalam pada itu, dakwa Penny lagi, dia tidak berniat untuk membuka aib Alya ataupun ingin menutup periuk nasi.

“Saya cuba untuk menjadi seorang wanita yang kuat dengan tak nak buka aib dia (Alya) dan suami saya. Tapi saya tak boleh. Bila saya dah ceritakan segalanya saya berasa lega.

“Kalau dia (Alya) orang yang baik, dia akan datang minta maaf dengan saya. Saya harap orang di luar sana lebih berhati-hati dengan manusia macam ni,” dakwanya mengakhiri perbualan.

Sebelum ini, Penny mendakwa suaminya menjalin hubungan sulit dengan Alya menerusi laman sosial Instagram (IG)nya pada petang Jumaat.

Sumber : GEMPAK

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Selebriti

Anak Lelaki Fasha Sandha Tiba Tiba Suruh Fasha Berhenti Berlakon. Ini Sebabnya

Published

on

By

Umum sedia maklum pelakon jelita tanah air, Fasha Sandha sedang sarat mengandung anak hasil perkahwinannya bersama Aidil Aziz. Walau bagaimanapun, dia tetap melayan karenah peminatnya yang ingin bergambar dengannya sewktu dia berada di luar rumah.

Menerusi Instagram miliknya, dia memuat naik satu video rakaman yang memaparkan anaknya Rayfal, tidak membenarkannya berlakon lagi. Hal ini kerana dia bimbang akan kesihatan diri ibunya yang sentiasa sibuk. Tambah lagi dengan keadaan sekarang yang sarat mengandung.

Ibu berhenti berlakon

View this post on Instagram

Kisah beberapa hari lalu, ..Sebenarnya keluarkan handphone untuk nak ambik gambar food 😅 Tiba ada beberapa orang datang kemeja untuk ambik gambar dengan ibu, lepas dah ambik gambar, Tiba2 anak sulung ibu ni luah perasaan dia , suruh kita stop acting sebab kesian ibu selalu kena berdiri untuk ambik gambar di meja makan 😂 Rupanya dah lama dia dah simpan perasaan ni, baru nak luahkan. Acting is my passion sayang. Setelah hampir 9 bulan berehat dari set pengambaran, adakalanya rindu nak masuk set balik sayang. Anak yang suruh berhenti berlakon. Camana ni? Anak ibu baru 7 tahun dah pandai kesiankan ibu 🤰 kena berdiri. I love you anakku. Video ni kenangan untuk sayang. . #iburayfalraysha

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Menurutnya, kejadian berlaku beberapa hari lalu apabila beberapa orang peminatnya datang ke meja tempat mereka menjamu selera bagi menangkap gambar. Selepas selesai menangkap gambar, anak lelakinya itu meluahkan perasaan kepadanya. Dia menyuruh ibunya berhenti berlakon kerana sentiasa kena berdiri dan melayan karenah peminat. Namun begitu dia menjelaskan bahawa berlakon merupakan kerjayanya yang perlu diteruskan.

Pandainya Rayfal

Rata-rata netizen memuji sikap anaknya itu yang sentiasa memikirkan keadaan ibunya. Netizen turut berdoa agar Rayfal menjadi anak yang baik dan soleh serta berguna di dunia mahupun akhirat.

Sumber: Fasha Sandha via Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Continue Reading

Selebriti

Datin Eina Azman Ditegur Kenapa Aset Bahagian Atas Nampak Tak Sama Dengan Gambar Lain. Ini Respond Padu Eina Azman

Published

on

By

Sekeping gambar yang dimuat naik pelakon Datin Paduka Eina Azman di Instagram miliknya menjadi perbincangan hangat segelintir warga maya apabila bahagian dadanya didakwa kelihatan lebih besar daripada biasa.

Eina yang gemar berkongsi pelbagai resepi di Instagramnya dan terkenal dengan tagline ‘it’s done’ itu berkongsi sekeping gambarnya bersama suami tercinta.

“Maaf kenapa kat bahagian dada pelik sikit Datin,” tanya nazura_zura82.

“Tu laaa macam tetiba tek Datin nampak besar,” komen rayyanrayyani.

“Breast filler tak,” balas shxln_ pula.

Soalan dan komen mereka dijawap kembali oleh Eina Azman.

RESPOND BALAS DATIN EINA AZMAN

“Eh eh, suka ya dapat free dosa. Dah banyak pahala sangat ke tu? Kesian hidup asyik nak fikir negative dan cakap fitnah.

“Itu camera angle dan baju dia macam tu. Bukan saya buat apa-apa. Faham?!” balas Eina Azman.

DAH CANTIK TAK PERLU EDIT

Kenapa Besar Tuttt

NETIZEN MEMPERTAHANKAN DATIN EINA AZMAN

Namun begitu, ramai warga maya yang turut mempertahankan baju yang dipakai oleh Eina Azman.

“Kenapalah pelik-pelik komennya. Tak ada benda lain ke yang nak tengok. Kalau betul sekalipun benda tu dibesarkan ke apa ke biarlah. Tu hak dia.

“Aku pun pernah kena, pakai baju nampak segalanya besar. Tapi kenyataannya biasa je, dan nampak gemuk pada gambar sebab angle,” komen puan_fatihah.

“Tak nampak pun yang pelik, Datin cantik je. Netizen ni semua benda dari atas sampai bawah nak kecam,” balas zuliani_asylia.

TOLONG JAGA ASET SENDIRI

Untuk rekod, Eina Azman atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkahwin dengan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden, dan mempunyai sepasang cahaya mata kembar, Arianna Aubrey dan Karl Kareef.

Sumber : GEMPAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Continue Reading

Selebriti

Kaunselor Dari Jabatan Kebajikan Datang Melawat Untuk ‘Bantu’ Sugu Pavithra Tetapi Ditolak. Ini Sebab Kenapa Mereka Tidak Perlukan Bantuan JKM

Published

on

By

YOUTUBER sensasi ‘Sugu Pavithra’, S Pavithra memaklumkan tidak memerlukan bantuan dan bimbingan daripada kaunselor Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) berkaitan masalah dihadapinya ketika ini.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Perak Datuk Dr Wan Norashikin Wan Noordin berkata, perkara itu diakui sendiri oleh wanita berusia 28 tahun itu ketika ditemui wakil JKM di kediamannya di Sungai Siput pada 22 Julai lalu.

Menurutnya, Pavithra yakin dia bersama suami, M Sugu, 29, dapat menyelesaikan kemelut dihadapi mereka dengan baik.

“Pavithra mengatakan setakat ini beliau tidak memerlukan bantuan dan bimbingan serta yakin dapat menyelesaikan (masalah) dengan baik.

“Pegawai JKM Kuala Kangsar juga ada menghubungi pasangan itu dan dimaklumkan supaya mereka diberi ruang dan tidak mahu diganggu,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas menyerahkan sumbangan di bawah Pakej Rangsangan Ekonomi (PRE) Perak Fasa ke-2 di Pertubuhan Kebajikan Anak-Anak Yatim dan Warga Miskin Parit di Parit, hari ini.

Dr Wan Norashikin berkata, pendirian pasangan itu perlu dihormati oleh semua pihak dan mereka juga tidak boleh dipaksa untuk menerima sebarang bimbingan.

“Bagaimanapun, kita sentiasa memantau dan bersedia untuk membantu serta turut memberikan nombor untuk dihubungi jika mereka memerlukan bimbingan,” katanya.

Terdahulu, konflik yang melanda Pavithra dan suaminya, Sugu apabila suaminya didakwa mencederakan Pavithra.

Sugu yang didakwa dua kali di Mahkamah Sesyen Ipoh, Jumaat lalu, atas pertuduhan memiliki senjata berbahaya dan mendatangkan kecederaan kepada isteri.

Sementara itu, mengulas mengenai sumbangan yang disampaikan hari ini, beliau berkata, rumah kebajikan berkenaan menerima bantuan sebanyak RM6,000.

“Kerajaan negeri akan menyalurkan sumbangan kepada 215 rumah kebajikan yang berdaftar dengan JKM di seluruh Perak membabitkan seramai lebih 6,000 penghuni.

“Bantuan ini memperuntukkan RM150 untuk setiap seorang penghuni dan jumlah peruntukkan keseluruhan untuk semua rumah kebajikan itu dianggarkan hampir sejuta,” katanya.

Sumber : HMETRO ONLINE

Continue Reading

Popular