Connect with us

Entertainment

Bukan Hanya Pandai Memasak, Pavithra Tampil Anggun Persis Model Antarabangsa

Published

on

Nama Sugu Pavitra sudah tidak asing lagi di negara kita.Nampaknya rezeki YouTuber masakan terkenal Sugu Pavitra semakin hari semakin baik. Bermula sekadar suka-suka berkongsi masakan di saluran YouTube mereka, nama pasangan berbangsa India ini terus diingati sehingga disebut dalam ucapan Perutusan Perdana Menteri tempoh hari.

Cantik sangat weyy!

Selepas mengambil keputusan untuk bergiat secara serius dalam pengahasilan content di YouTube satu demi satu rezeki buat pasangan ini menajdi inspirasi kepada masyarakat di luar sana.

Tidak terkesan dengan kontroversi yang berlaku, gambar Pavitra bergaya ala model telah tular di media sosial selepas dimuat naik oleh jurugambar profesional.

Macam model antarabangsa

Selain itu, pengguna Instagram yang juga seorang penatarias terkemuka telah memuat naik gambar Pavitra berbusana anggun dengan pakaian rekaan daripada Wanpa sedang melakukan sesi bergambar.

Dapat dilihat dengan jelas bahawa Pavitra mempunyai karisma sebagai model apabila gambar-gambar tersebut terlihat sangat fotogenik.

 

Susulan daripada perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen diruangan Instagram pihak-pihak tersebut dengan memuji penampilan anggun pesonaliti YouTube itu.

Kelihatan Pavitra sangat sesuai menjadi model kerana berpenampilan begitu elegan walaupun tidak dengan gaya yang sederhana.

Sumber: borakdaily

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Entertainment

Bangjat tayang aset palsv, sekali Pu Syed “bahasakan” terus

Published

on

By

Pendakwah bebas, Pencetus Ummah (PU) Syed Bakri mendakwa perbuatan jutawan kosmetik, Nur Sajat yang berbikini baru-baru ini sebagai melampau.

PU Syed yang kini hanya mahu dikenali sebagai Syed Bakri itu merayu agar pihak berwajib seperti JAKIM serta PDRM (Polis Diraja Malaysia) segera mengambil tindakan agar perbuatan keji itu tidak diteruskan.

“Gambar terbaru jantan berbikini ini sangatlah meloyakkan anak tekak saya, mane nak letak maruah kamu sebagai seorang muslim!?

“Mabrurah sangat umrah yang kamu buat sebelum PKP (Perintah Kawalan Pergerakan )haritu ye?

“Sampai bila kamu nak menunjukkan asset-aset palsu milik kamu?

“Saya sampai sekarang masih menunggu dan menanti sejak zaman BN (Barisan Nasional), kemudian PH (Pakatan Harapan) dan sekarang PN (Perikatan Nasional) untuk pihak berwajib mengambil tindakan tegas kepada beliau, untuk mengelakkan fitnah yang lebih besar pada masa akan datang kepada rakyat Malaysia.

“Tolonglah JAKIM dan PDRM selesaikan viru-s yang lebih bahaya dari Cov-id-19 ini,” tegasnya.

Syed berkongsi luahan hatinya itu di akaun rasmi miliknya.

Justeru, Syed meminta agar semua memboikot produk dan perniagaan Sajat sebagai memberi kesedaran dan pengajaran kepadanya.

“Dia diberi kekayaan sehingga lupa halal dan haram. Dia diberi kemasyhuran, namun semuanya terpalit dengan pendustaan terhadap hukum agama

“Ya Allah, jika disebabkan kekayaan yang ada padanya, menjadikan dia lupa kepadaMu, tariklah balik kurniaan itu.

“Wajib Boikot produk-produk miliknya, ingat, siapa yang beli produk-produknya, bermaksud, anda menyokong segala aktiviti-aktiviti melanggari syariat yang telah dia lakukan!

“Dalam tak sedar, kalian juga akan mendapat saham dosa kering,” katanya lagi.

Terdahulu, nama Sajat menjadi sebutan ramai selepas berpenampilan wanita ketika menunaikan umrah bersama keluarganya

Sajat Mengadu Pada Mak Ayah

Selepas terima banyak kecaman posting berbikini, Sajat muat naik satu lagi status dan kali ini dia mengadu pada mak ayah dia.

Siapa kutuk saya,saya bagi tahu kat mak ayah saya…makkk ayahhh

Tengok ini!!! Ada org kacau sajat!

Maaf video tidak dapat kami paparkan. Sekiranya anda ingin melihat video sajat berbikini sila ke instagram rasmi Sajat.

Rata-rata netizan bersetuju dengan pandagan Pu Syed dan mempersoalkan sampai bila pihak berwajib untuk membenarakan perkara yang tidak berm0ral ini dari terus berleluasa dan menjadi ikutan contoh yang tidak baik untuk generasi yang akan datang

“Mungkin sajat dh block Jakim atau semua jabatan agama, jadi mereka langsung tak kenal sajat nie siapa..terima kasih ustaz buat aduan ttg sajat, jabatan agama tak kenal sajat nie sbnrnye lelaki..kene explain kt diorg tp ambil masa jugak sbb sajat ckp dia perempuan..mungkin dlm 100 atau 200 tahun lg baru tahu status jantina sajat..

“NK meniaga berniaga la..nk Kaya kayalah..tp nih dah terlalu mnjolok Mata…org Muslim di bumi mlysia nak buat mcm nih p la kt luaq negara Sapa pun tk knai..rasanya dah smpai Masa nih.. dia dipggil. .. nasihat kan dia kalau TK jalan jugak hukum dia. .sbb dia ad duit yg bnyk ka bole buat macm nih…

“Keputusan perubatan jantina dia smpai skrg x jelas2, apa ssh sgt smpai nk bt test kshtn jntina dia, kluar kn srt arahan tegas, dh dpt jwpn bru bncg dgn doktor, klau doktor dh bt smia ujian mngatakn dia mmg d gen lelaki bru tangkap dia, ni nk suh bt ujian pon xnk dn x tegas lg la dia (sajat) naik lemak, lengah2 kn masa, puak2 dia smua brcambah /mmbiak dgn jaya nya nk2 lg bisnes mrka mnguntungkn..nk tggu penghinaan apa lg yg mrka ni sggup bt smpai jejak ke tanah suci Mekah pon mrka berani!

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

Continue Reading

Entertainment

Selepas empat bulan pemrgian Ashraf Sinclair, BCL mengaku sedih ketika dikritrik lnggar idah – “Mereka lupa saya juga manusia…”

Published

on

By

SELEPAS empat bulan dikritik l4nggar idah apabila membuat persembahan pentas 10 hari selepas kem4t1an suami, Allahy4rham Ashraf Sinclair, penyanyi Bunga Cinta Lestari (BCL) tampil meluahkan perasaanya.

Bunga Citra Lestari atau BCL menerusi sebuah video berdurasi 11 minit itu berkata, dia membuat tindakan itu dengan hati yang berat dan dengan niat untuk menyelesaikan tanggungjawab.

“Ini bukan perjalanan yang biasa, bahkan membuat aku berasa asing dan tak tahu harus ke mana. Yang aku tahu, aku harus menyelesaikan tanggungjawabku,” ujarnya pada video yang dimuat naik di saluran YouTube.

 

BCL kongsi momen pertemuan pertama dia dengan arwah Ashraf.

 

Pelakon Ashraf men1nggl dun1a pada 18 Februari lalu akibat ser4ngan jantung.

Dalam pada itu, BCL mengakui perasaannya tergores apabila menerima kata-kata kes4t dan kecaman netizen terutama selepas ketiadaan suaminya di sisi.

Menerusi luahan itu, penyanyi lagu Kecewa ini berkata, dia juga manusia biasa yang melalui fasa kesedihan dan kesakitan selepas kehilangan orang tercinta.

“Segelintir orang mungkin tidak memahami, segala proses yang saya lalui, segala keputusan yang saya buat. Tak apa-apa, mereka tidak perlu faham.

“Hanya kadang-kala mereka lupa, saya juga manusia yang juga boleh sedih dan sakit ketika dinilai oleh banyak mata. Di saat itu, saya hanya ingat awak (Ashraf), betapa awak sentiasa percaya pada saya.

“Betapa awak percaya kalau saya boleh, kalau saya kuat,” katanya.

 

Foto kenangan BCL dan anaknya bersama arwh Ashraf

BCL turut berkongsi betapa sukarnya untuk dia kembali bekerja selepas kehilangan Ashraf yang selama ini setia menyokong kerjaya seninya menerusi episod kedua video ‘Dear Love…’ yang dimuat naik di YouTube pada Isnin.

Pada Jun lalu, BCL memuat naik episod pertama video “Dear Love…” yang menterjemahkan rasa rindu terhadap arwah suaminya itu.

BCL dan Ashraf mendirikan rumah tangga pada 2008 dan dikurniakan seorang cahaya mata bernama Noah Aidan Sinclair yang kini berusia 10 tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Continue Reading

Entertainment

Beli Vellfire umur 12 tahun, Ibu Alyssa dipersalahkan. Ramai tak tahu siapa ayah dia

Published

on

By

GARA-GARA mendedahkan mampu membeli sebuah kereta jenama Toyota Vellfire pada usia 12 tahun, penyanyi dan Bintang YouTube Alyssa Dezek mendapat pelbagai reaksi netizen.

Segelintir netizen menganggap, tindakan ibu bapa kanak-kanak itu membeli sebuah kereta adalah tidak wajar berikutan pendapatan tersebut seharusnya digunakan untuk tujuan pelaburan masa hadapan Alyssa.

Alyssa sendiri nak beli

Bagi mengulas perkara itu, ibu Alyssa iaitu Suzanne Dezek berkata, mereka menghormati kehendak Alyssa yang mahukan sebuah kenderaan bagi memudahkan perjalanan kerjayanya.

“Pada saya duit tu duit dia, jadi dia yang nak beli Vellfire untuk memudahkan dia pergi penggambaran dan travel jauh untuk keselesaan dia.

Suzanne dan Hafidz Dezek, ibu bapa kepada Aryanna Alyssa.

Bapa dah belikan rumah dan sedia uit simpanan

“Bab rumah tu kita dah sediakan untuk Alyssa dan adik. Suami saya dah belikan. Simpanan pun memang ada untuk dia sambung belajar,” katanya kepada mStar.

Suzanne turut meluahkan rasa kecewa apabila terdapat netizen yang menganggap dia dan suaminya Hafidz Dezek mahu menumpang kesenangan kanak-kanak itu.

Jelasnya, suaminya yang bekerja sebagai ketua jurutera kapal mampu untuk memiliki kereta tersebut dan tidak perlu bergantung kepada pendapatan anak mereka.

Bapa Ketua Jurutera Kapal

“Sebab rata-rata netizen cakap saya dan suami yang nak pakai kereta tu. Padahal tu kehendak dia sendiri, mungkin mereka tak tahu ayah Alyssa bekerja sebagai ketua jurutera kapal. Ayah dia pun mampu,” ujarnya.

Bagaimanapun, Suzanne berkata dia hanya mengambil ke3caman itu dari sudut positif dan tidak menyalahkan netizen yang tidak mengetahui latar belakang keluarga mereka.

“Tak apa la itu hak mereka nak komen apa pun, mungkin mereka tak tahu siapa ayah Alyssa.

Alyssa membeli sebuah kereta Toyota Vellfire dengan wang yang diperoleh dari video-video yang dimuat naik di YouTube.

“Yang kenal rapat dengan keluarga kami saja yang tahu. Saya fikir positif saja,” jelasnya.

Dalam pada itu, Suzanne berkata, walaupun Alyssa kini aktif dalam dunia hiburan, dia dan suaminya tetap mengutamakan pelajaran untuk anak mereka.

Suzanne juga sentiasa memastikan anaknya mendapat pendidikan yang sewajarnya seperti kanak-kanak lain.

“Sudah tentu kami pentingkan pelajaran, macam sekarang pun Alhamdulillah keputusan peperiksaan dia semua okey.

“UPSR tahun ni tak ada, untuk PT3 dan SPM memang kita nak dia fokus dan saya bekalkan dia tuisyen peribadi, cikgu datang rumah dan mengajar,” katanya.

Sebelum ini, Alyssa atau nama sebenarnya Aryanna Alyssa membeli sebuah Toyota Vellfire menggunakan wang yang diperolehi dari video-video nyanyian yang dimuat naik di saluran YouTube yang dikendalikan ibunya, Suzanne sejak lapan tahun lalu.

Alyssa ketika ditemui Harian Metro berkata, dia tidak menyangka video yang dimuat naik di saluran YouTube miliknya membolehkan dia memiliki sebuah kereta pada usia 12 tahun.

“Tak sangka juga budak yang baru berusia 12 tahun macam saya, sudah berjaya membeli sebuah kereta hasil duit yang diperoleh daripada saluran YouTube

“Saya sangat gembira apabila dapat membeli kereta idaman ini sekali gus boleh digunakan untuk tujuan kerja dan berkongsi kesenangan dengan keluarga. Lagipun, saya ingin menghargai diri selepas bekerja keras.

“Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada peminat yang bukan saja berada di Malaysia tetapi di Indonesia, Singapura, Brunei dan Filipina. Tanpa sokongan anda tak mungkin YouTube saya berjaya sampai ke tahap ini dan memiliki lebih 3 juta langganan. YouTube juga membantu menghubungkan saya dengan peminat di beberapa negara Asia.

“Malah single terbaharu saya berjudul Lagu Untuk Kamu sudah berjaya ditonton sebanyak 56 juta selain ada video-video lain yang berjaya mendapat jutaan tontonan,” katanya.

Alyssa mampu membeli kereta mewah itu yang dianggarkan berharga lebih RM250,000.

Menurut Alyssa, dia berharap kejayaan saluran YouTube miliknya dapat memberi inspirasi kepada orang luar terutama kanak-kanak yang sebaya dengannya.

“Saya harap kejayaan ini dapat memberi inspirasi kepada semua kanak-kanak. Bayangkan di usia 12 tahun ini, saya boleh beli kereta sendiri.

“Apa yang dimiliki ini bukan nak menunjuk, tapi saya ingin beritahu kepada semua orang bahawa kita mampu mencapai apa yang diinginkan. Cuma perlu berusaha untuk mencapainya.

“Setiap orang boleh cuba dan lhasilkan video yang berfaedah dan kreatif. Buatlah video yang boleh menarik perhatian penonton,” katanya.

Tambah Alyssa lagi, dia berterima kasih kepada ibunya, Suzanne Desek kerana sudah mendaftar saluran itu sejak lapan tahun lalu.

“Mulanya ibu yang mencadangkan video nyanyian saya dimuat naik di YouTube kerana boleh menyimpan segala kenangan.

“Sejak memulakan saluran itu pada tahun 2012, banyak video dimuat naik menjadi tular seperti lagu Kun Anta yang dinyanyikan semula hingga penyanyi asal ingin bertemu dengan saya ketika dia datang ke Malaysia tidak lama dulu.

“Malah perkongsian saya bermain ukulele seawal umur empat tahun pun turut menarik perhatian penonton di saluran YouTube itu,” katanya.

Difahamkan Alyssa adalah selebriti pertama yang menduduki carta paling tinggi dilanggan di YouTube Malaysia berbanding selebriti solo lain.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

sumber: mstar

Continue Reading

Popular